• Klantbeoordelingen 8.4 / 10
  • Makkelijk en snel geregeld

Blog

Nieuws, tips & reis artikelen
18-12-2024, 20:48

Moet ik punctueel zijn?

Ja, punctualiteit is van essentieel belang, zowel bij het ophalen als bij het terugbrengen van de huurauto.

18-12-2024, 20:36

Waar moet ik de huurauto inleveren?

Meestal op dezelfde plek waar je ze hebt opgehaald. Zorg er bij het ophalen van de auto voor dat je weet waar en hoe je de auto moet inleveren.

18-12-2024, 20:34

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Gebruik onze contactformulieren om je reservering te wijzigen. Het is belangrijk om te weten dat veel wijzigingen uiteindelijk kunnen leiden tot een daadwerkelijke annulering en omboeking.

18-12-2024, 20:31

Kan ik de datums, tijden of locatie wijzigen?

Ja, dat is mogelijk, maar je moet wel rekening houden met de 48-uursregel. Wijzigingen in je reservering kunnen tot 48 uur voor aanvang van de huur worden aangevraagd.

18-12-2024, 20:28

Kan ik de autoklasse wijzigen?

Ja, dat kan. Zorg ervoor dat je op tijd contact opneemt met de reserveringsafdeling via ons online contactformulier om je boeking te wijzigen.

18-12-2024, 17:04

Kunnen extra bestuurders de auto ophalen?

Extra bestuurders moeten aanwezig zijn bij het ophalen van de auto om hun identiteit te bevestigen en hun rijbewijs te tonen, maar kunnen de auto niet ophalen namens de hoofdbestuurder.

18-12-2024, 16:56

Kan ik met mijn huurauto naar het buitenland reizen?

Bij de meeste aanbiedingen is het toegestaan om de grens over te gaan met je huurauto. Selecteer de grensoverschrijdende optie bij het maken van je reservering en voer de landen in waarnaar en waardoor je wilt reizen.

18-12-2024, 16:25

Wat moet ik doen bij vertraging?

Je moet onmiddellijk telefonisch contact opnemen met je autoverhuurbedrijf en hen informeren over een nieuwe verwachte aankomsttijd.

18-12-2024, 16:09

Hoe kan ik een klacht indienen?

Als u niet tot een overeenkomst kunt komen met het verhuurbedrijf, kunt u uw klacht aan het einde van uw huurperiode indienen door het klantenserviceformulier op onze website in te vullen.

18-12-2024, 15:54

Wat zijn de tarieven voor jonge en oudere bestuurders?

In de regel is de vergoeding voor een jonge bestuurder of een senior bestuurder niet van toepassing op bestuurders tussen 26 en 69 jaar. De hoogte van de vergoeding en de leeftijd tot wanneer deze wordt berekend, hangt af van het verhuurbedrijf en wordt vermeld in de huurvoorwaarden van het betreffende aanbod.

18-12-2024, 15:30

Wanneer wordt mijn boeking bevestigd?

Meestal worden boekingen binnen een paar minuten na de succesvolle betaling geaccepteerd. In sommige gevallen kan het iets langer duren.

18-12-2024, 15:27

Wat is het Worry-Free label?

"Worry-Free" is een kwaliteitslabel dat tarieven omvat die worden gekenmerkt door een hoge klanttevredenheid, onbeperkt aantal kilometers, een zuinig brandstofbeleid en een terugbetaalbaar of nul eigen risico.

18-12-2024, 15:19

Moet ik een borg betalen?

Ja, de borg is een garantie voor het verhuurbedrijf en zorgt ervoor dat ze enige financiële bescherming hebben in het geval dat de auto beschadigd raakt, zoekraakt of niet wordt teruggebracht zoals afgesproken in de huurovereenkomst.

18-12-2024, 15:05

Wat zijn de creditcardvereisten voor de borg?

Zorg ervoor dat je creditcard voldoet aan de vereisten voor een huurautoborg: uitgegeven op naam van de hoofdbestuurder, voldoende kredietlijn en internationaal erkend (Visa/Mastercard). Controleer de specifieke huurvoorwaarden voor aanvullende vereisten.

18-12-2024, 14:57

Ben ik verzekerd tegen claims van derden?

In de Europese Unie is een wettelijke aansprakelijkheidsverzekering (WA), ook bekend als aansprakelijkheidsverzekering (LI), inbegrepen in de basistarieven en dekt het wettelijk minimumbedrag van 1 miljoen euro voor materiële schade.

18-12-2024, 14:55

Wat is grove nalatigheid?

Grove nalatigheid is een ernstige veronachtzaming van de veiligheid en het juiste gebruik van een huurvoertuig dat aanzienlijke schade en schending van de huurovereenkomst kan veroorzaken.

18-12-2024, 14:54

Moet ik aan de balie een verzekering kopen?

Nee, dat hoeft niet. Als je een huurauto met verzekering hebt geboekt via %siteName%, hoef je aan de balie geen aanvullende verzekering aan te schaffen, tenzij anders vermeld in de huurvoorwaarden.

18-12-2024, 14:53

Wanneer wordt de borg terugbetaald?

Als de huurauto in dezelfde staat wordt teruggebracht als toen hij werd gehuurd, wordt de borg meestal binnen een paar dagen terugbetaald aan de klant.

18-12-2024, 14:49

Kan ik een specifiek automodel reserveren?

Als tussenpersoon kunnen we helaas geen specifiek automerk of model garanderen. Daarom is het altijd mogelijk dat je een andere auto ontvangt binnen dezelfde categorie.

18-12-2024, 10:39

Zoeken en boeken

Heb je een vraag over het huren van een auto? Geen zorgen we hebben de meest voorkomende vragen voor je verzameld.

18-12-2024, 10:31

Klantenondersteuning

Vind snel antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem contact op met onze klantenservice voor persoonlijke hulp

12-07-2021, 14:08

Schiphol auto huren

Net geland op Schiphol en je wilt snel naar huis of een andere bestemming?

12-07-2021, 13:52

Goedkoop auto huren Schiphol

Voor tips waarbij je kunt besparen op de kosten van je huurauto op Schiphol, ben je hier aan het goede adres.

12-07-2021, 13:44

Car rental Schiphol

Heb je vervangend vervoer nodig? Ga je op reis met vrienden en is je eigen wagen te klein?

12-07-2021, 12:35

Auto huren Schiphol

Een auto huren op Schiphol Amsterdam is heel eenvoudig. We geven je een paar nuttige tips.

12-07-2021, 10:03

Busje huren Schiphol

Met je reisgezelschap een busje huren? Met de juiste voorbereidingen ben je snel en goedkoop op weg.

  1. Home
  2. Blog